Повернення і обмін товарів
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Повернення і обмін товарів належної якості:
- Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
- Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
- Повернення та обмін товару належної якості не приймається у разі якщо:
- Товар втратив свій товарний вигляд: пошкоджена упаковка, порушена комплектація, зняті захисні/транспортувальні плівки і пломби;
- Товар має явні ознаки використання: є подряпини, сколи, затертости, сторонні запахи, переклеєні захисні/транспортувальні плівки і т. п.
- Товар який був вилучений з герметичною (блістерній) упаковки.
- Товар належить до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.
Особливі умови повернення та обміну товарів належної якості (за рахунок компанії):
- Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок компанії в наступних випадках:
- відправлений не той товар, який був замовлений;
- відправлений товар з іншими характеристиками (інший колір, розмір тощо), якщо вибір таких характеристик надається спочатку;
- характеристики товару не відповідають опису, якщо опис товару не містить відповідних застережень (напр. "комплектація та характеристики можуть бути змінені продавцем, виробником без попередження");
- товар не виконує своїх основних функцій, про які заявлено в описі, повністю і належною мірою;
- товар втратив нормальну працездатність протягом 14 днів з моменту його отримання;
- отримано неробочий товар.
- Повернення і обмін товарів з перерахованих вище причин можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
Не приймаються до повернення або обміну товари, які:
- Втратили працездатність внаслідок механічних пошкоджень (удар, падіння, зайвий тиск тощо);
- Втратили працездатність внаслідок порушення правил експлуатації та підключення.
Відповідальність за комплектацію і цілісність товару:
- До моменту отримання товару покупцем, відповідальність за цілісність товару та його цілісність комплектації несе компанія-перевізник;
- Компанія не приймає до розгляду претензії щодо цілісності товарів, механічних пошкоджень товарів (подряпини, сколи, затертості тощо), а також цілісності їхньої комплектації після отримання даних товарів від представників компанії-перевізника!
- Отримуючи такий товар, покупець знімає всю відповідальність з компанії-перевізника і приймає її на себе.
- Велике прохання ретельно перевіряти товар перед його отриманням незалежно від того, був товар відправлений післяплатою, або за передоплатою.
- Якщо в момент огляду товару, покупець виявив пошкодження, дефекти або порушену комплектацію, то він має право скласти відповідний акт компанії-перевізнику, або просто відмовитися від отримання цього товару.
- Якщо покупець отримав товар з пошкодженням або порушеною комплектацією, то такий товар розцінюється компанією, як пошкоджений у процесі експлуатації, а елементи, що відсутні, - втраченими покупцем, і поверненню не підлягає.
Не підлягають поверненню та обміну товари з категорії уцінених.
ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ І КОШТІВ
Повернення товару
- Покупець повинен повідомити компанію про бажання повернути товар (за допомогою телефонного дзвінка чи повідомленням на e-mail);
- Повернення товару здійснюється покупцем тільки на реквізити, які надані компанією для повернення;
- Покупець зобов'язаний повідомити компанії накладну, якою було відправлено товар;
- Покупець зобов'язаний сплатити витрати, пов'язані із поверненням, якщо така оплата передбачена умовами повернення товару;
- Компанія не приймає повернутий товар у випадках, якщо:
- Товар було відправлено покупцем без повідомлення компанії (з власної ініціативи);
- Товар було відправлено за "зворотними" реквізитами, не узгодженими з компанією;
- Покупець не повідомив накладну, по якій було відправлено товар;
- Доставка не сплачена покупцем (якщо витрати на доставку бере на себе покупець відповідно до умов повернення товару)
- Товар відправлений післяплатою
Повернення коштів
- Повернення коштів здійснюється лише на картковий рахунок клієнта, після отримання поверненого товару та його перевірки;
- Компанія не повертає кошти за товар за допомогою післяплати (це пов'язано з необхідністю перевірки товару фахівцем);
- Повернення коштів провадиться протягом 1-3 днів з моменту отримання та перевірки поверненого товару.