Продавець Smartw.kiev.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
455 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:30 найближчого робочого дня (завтра, 24.06).

02192, г. Киев, ул. Миропольская 39, Київ, Україна
Додати відгук
Smartw.kiev.ua
+380 (68) 969-28-89
+380 (93) 913-43-72

Повернення і обмін товарів

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

 

Повернення і обмін товарів належної якості:

  • Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
  • Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
  • Повернення та обмін товару належної якості не приймається у разі якщо:
    1. Товар втратив свій товарний вигляд: пошкоджена упаковка, порушена комплектація, зняті захисні/транспортувальні плівки і пломби;
    2. Товар має явні ознаки використання: є подряпини, сколи, затертости, сторонні запахи, переклеєні захисні/транспортувальні плівки і т. п.
    3. Товар який був вилучений з герметичною (блістерній) упаковки.
    4. Товар належить до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

 

Особливі умови повернення та обміну товарів належної якості (за рахунок компанії):

  • Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок компанії в наступних випадках:
    1. відправлений не той товар, який був замовлений;
    2. відправлений товар з іншими характеристиками (інший колір, розмір тощо), якщо вибір таких характеристик надається спочатку;
    3. характеристики товару не відповідають опису, якщо опис товару не містить відповідних застережень (напр. "комплектація та характеристики можуть бути змінені продавцем, виробником без попередження");
    4. товар не виконує своїх основних функцій, про які заявлено в описі, повністю і належною мірою;
    5. товар втратив нормальну працездатність протягом 14 днів з моменту його отримання;
    6. отримано неробочий товар.
  • Повернення і обмін товарів з перерахованих вище причин можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

 

Не приймаються до повернення або обміну товари, які:

  • Втратили працездатність внаслідок механічних пошкоджень (удар, падіння, зайвий тиск тощо);
  • Втратили працездатність внаслідок порушення правил експлуатації та підключення.

 

Відповідальність за комплектацію і цілісність товару:

  • До моменту отримання товару покупцем, відповідальність за цілісність товару та його цілісність комплектації несе компанія-перевізник;
  • Компанія не приймає до розгляду претензії щодо цілісності товарів, механічних пошкоджень товарів (подряпини, сколи, затертості тощо), а також цілісності їхньої комплектації після отримання даних товарів від представників компанії-перевізника!
  • Отримуючи такий товар, покупець знімає всю відповідальність з компанії-перевізника і приймає її на себе.
  • Велике прохання ретельно перевіряти товар перед його отриманням незалежно від того, був товар відправлений післяплатою, або за передоплатою.
  • Якщо в момент огляду товару, покупець виявив пошкодження, дефекти або порушену комплектацію, то він має право скласти відповідний акт компанії-перевізнику, або просто відмовитися від отримання цього товару.
  • Якщо покупець отримав товар з пошкодженням або порушеною комплектацією, то такий товар розцінюється компанією, як пошкоджений у процесі експлуатації, а елементи, що відсутні, - втраченими покупцем, і поверненню не підлягає.

Не підлягають поверненню та обміну товари з категорії уцінених.

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ І КОШТІВ

Повернення товару

  • Покупець повинен повідомити компанію про бажання повернути товар (за допомогою телефонного дзвінка чи повідомленням на e-mail);
  • Повернення товару здійснюється покупцем тільки на реквізити, які надані компанією для повернення;
  • Покупець зобов'язаний повідомити компанії накладну, якою було відправлено товар;
  • Покупець зобов'язаний сплатити витрати, пов'язані із поверненням, якщо така оплата передбачена умовами повернення товару;
  • Компанія не приймає повернутий товар у випадках, якщо:
  1. Товар було відправлено покупцем без повідомлення компанії (з власної ініціативи);
  2. Товар було відправлено за "зворотними" реквізитами, не узгодженими з компанією;
  3. Покупець не повідомив накладну, по якій було відправлено товар;
  4. Доставка не сплачена покупцем (якщо витрати на доставку бере на себе покупець відповідно до умов повернення товару)
  5. Товар відправлений післяплатою


Повернення коштів

  • Повернення коштів здійснюється лише на картковий рахунок клієнта, після отримання поверненого товару та його перевірки;
  • Компанія не повертає кошти за товар за допомогою післяплати (це пов'язано з необхідністю перевірки товару фахівцем);
  • Повернення коштів провадиться протягом 1-3 днів з моменту отримання та перевірки поверненого товару.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner