Продавець Smartw.kiev.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
340 відгуків
02192, м Київ, вул. Миропільська 39, Київ, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Додати відгук
Smartw.kiev.ua
+380 (68) 969-28-89
+380 (93) 913-43-72
Кошик

Повернення і обмін товарів

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

 

Повернення і обмін товарів належної якості:

  • Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
  • Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
  • Повернення та обмін товару належної якості не приймається у разі якщо:
    1. Товар втратив свій товарний вигляд: пошкоджена упаковка, порушена комплектація, зняті захисні/транспортувальні плівки і пломби;
    2. Товар має явні ознаки використання: є подряпини, сколи, затертости, сторонні запахи, переклеєні захисні/транспортувальні плівки і т. п.
    3. Товар який був вилучений з герметичною (блістерній) упаковки.
    4. Товар належить до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

 

Особливі умови повернення та обміну товарів належної якості (за рахунок компанії):

  • Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок компанії в наступних випадках:
    1. відправлений не той товар, який був замовлений;
    2. відправлений товар з іншими характеристиками (інший колір, розмір тощо), якщо вибір таких характеристик надається спочатку;
    3. характеристики товару не відповідають опису, якщо опис товару не містить відповідних застережень (напр. "комплектація та характеристики можуть бути змінені продавцем, виробником без попередження");
    4. товар не виконує своїх основних функцій, про які заявлено в описі, повністю і належною мірою;
    5. товар втратив нормальну працездатність протягом 14 днів з моменту його отримання;
    6. отримано неробочий товар.
  • Повернення і обмін товарів з перерахованих вище причин можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

 

Не приймаються до повернення або обміну товари, які:

  • Втратили працездатність внаслідок механічних пошкоджень (удар, падіння, зайвий тиск тощо);
  • Втратили працездатність внаслідок порушення правил експлуатації та підключення.

 

Відповідальність за комплектацію і цілісність товару:

  • До моменту отримання товару покупцем, відповідальність за цілісність товару та його цілісність комплектації несе компанія-перевізник;
  • Компания не принимает к рассмотрению претензии относительно целостности товаров, механических повреждений товаров (царапины, сколы, затертости и т.п.), а также целостности их комплектации, после получения данных товаров от представителей компании-перевозчика!
  • Получая такой товар покупатель снимает всю ответственность с компании-перевозчика и принимает ее на себя.
  • Большая просьба тщательно проверять товар перед его получением вне зависимости от того, был ли товар отправлен наложенным платежом, либо по предоплате.
  • Если в момент осмотра товара, покупатель обнаружил повреждения, дефекты либо нарушенную комплектацию, то он имеет право составить соответствующий акт компании-перевозчику, либо просто отказаться от получения данного товара.
  • Если покупатель получил товар с повреждением или нарушенной комплектацией, то такой товар расценивается компанией, как поврежденный в процессе эксплуатации, а недостающие элементы - утраченными покупателем, и возврату не подлежит.

 

Не подлежат возврату и обмену товары из категории уцененных.

 

ПРАВИЛА ВОЗВРАТ ТОВАРА И СРЕДСТВ

 

Возврат товара

  • Покупатель обязан уведомить компанию о своем желании вернуть товар (посредством телефонного звонка либо сообщением на e-mail);
  • Возврат товара осуществляется покупателем только на реквизиты, предоставленные компанией для возврата;
  • Покупатель обязан сообщить компании накладную, по которой был отправлен товар;
  • Покупатель обязан оплатить расходы, связанные с возвратом, если такая оплата предусмотрена условиями возврата товара;
  • Компания не принимает возвращенный товар в случаях, если:
    1. Товар был отправлен покупателем без уведомления компании (по собственной инициативе);
    2. Товар был отправлен по "обратным" реквизитам, не согласованным с компанией;
    3. Покупатель не сообщил накладную, по которой был отправлен товар;
    4. Доставка не оплачена покупателем (если расходы на доставку берет на себя покупатель согласно условий возврата товара)
    5. Товар отправлен наложенным платежом

 

Возврат средств

  • Возврат средств осуществляется только на карточный счет клиента, после получения возвращенного товара и его проверки;
  • Компания не возвращает средства за товар посредством наложенного платежа (это связано с необходимостью проверки товара специалистом);
  • Повернення коштів здійснюється протягом 1-3 днів з моменту одержання і перевірки повернутого товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner